Happymess

vrijdag 26 april 2013

zakje voor zonnebril

HayHay!

Tijd voor een nieuw (ladies) item!
We hebben een paar zonnige daagjes achter de rug en op deze dagen is een zonnebril onmisbaar.
Mijn zonnebrillen-collectie begint zich steeds meer uit te breiden en deze brillen zitten vaak in de tas zonder een hoesje.
Niet zo handig natuurlijk als je graag een krasvrije bril wilt dragen!
Vandaar dat ik op het noodzakelijke (ahumm) idee ben gekomen om een zonnebrillen-zakje te maken.
Uiteraard is het een vrolijk zakje geworden, die je met een lintje dicht kunt strikken.
Ik heb het zakje van katoen gemaakt en het is ook gevoerd zodat het tegen een "stootje" kan.
Het is een ruim zakje zodat ook de zonnebrillen met "big glasses" erin passen!





Wat vinden jullie er van?

Wil je graag ook een zonnebrillen-zakje?
Ik maak ze op bestelling. Je kunt uiteraard aangeven welke kleur en motief stof je graag wilt (net als bij de Kippies).
Heb je interesse dan weet je me te vinden: via blog, facebook, mail of persoonlijk.

Happy Friday en natuurlijk een heel fijn weekend!

XOXO
DivaDaan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!