Happymess

maandag 29 juni 2015

Shopper / Strandtas

 HayHay!

De derde creatie die ik maakte van een stofje van By Lots is een tas.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met hetzelfde printje stof
uitgevoerd in drie verschillende kleuren.






De tas heb ik zelf ontworpen nadat ik wat inspiratie had opgedaan op Pinterest.
Het is een handig formaat om te gebruiken als shopper of als strandtas.
Dit laatste komt deze week (en de weken daarna hopelijk ook) goed van pas!
Nog 1 weekje en dan hebben we hier schoolvakantie,
heerlijk vooruitzicht!
De komende weekjes neem ik een blogpauze,
maar geen Instagram pauze ;-)
Voor degenen die ik niet via Instagram spreek:
Een heeeeeeeeele fijne zomer(vakantie)!!!!!!!
Tot over een paar weekjes :-)

-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je tas! En eigen ontwerp! Dat is helemaal top!
    Jammer van je blog...vind ik persoonlijk toch nog altijd leuker!
    Tot op instagram dan maar! Fijne vakantie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tas! Op Instagram kom ik je vast nog tegen in de komende weken. Geniet van je vakantie! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tas, daar ga je van de zomer wel de bekijks om krijgen. Mooi gemaakt.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!