Happymess

maandag 15 juni 2015

Babydeken

HayHay!

Het is weer tijd voor babyspam!
Vlak voor de geboorte van Bram maakte ik nog een babydeken.
Voordat ik zelf moeder werd gaf ik ze regelmatig cadeau tijdens een kraambezoek
of maakte ik ze op bestelling. 
Klik maar eens op het label "deken".
Voor Bram wilde ik graag een vrolijk dekentje en het liefst met olifantjes.
Het was even zoeken maar uiteindelijk heb ik een prachtig stofje gevonden.
Dit stofje heb ik gecombineerd met Welness fleece en dik paspelband.  


En wie ligt er daar verstopt onder de deken? ;-)
Volgens mij is het dekentje goedgekeurd!

Fijne dag en een fijne nieuwe week!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

9 opmerkingen:

  1. Hij is ontzettend leuk! Welk formaat nam je hiervoor? Past het eventueel ook nog in een ledikant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      De deken is ongeveer 80 bij 70-75 en gebruik m voor de kinderwagen.
      Voor de ledikant, denk ik, te klein als je m strak in wilt pakken.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de info! Dat zal inderdaad iets te klein zijn. Maar nu kan hij er lekker van genieten!!

      Verwijderen
  2. Zo schattig! Het dekentje! Maar vooral Brammetje! En ook die welnessfleece is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Wat ligt ie er heerlijk onder te stralen zeg, zo schattig
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!