Happymess

donderdag 13 maart 2014

Happy Spring hartjesswap

HayHay!

StudioZakka organiseert dit jaar een hartjesswap.
De swap vindt dit jaar vier keer plaats, in elk seizoen.
Je maakt elk seizoen een passend hartje 
en deze worden door StudioZakka verzameld.
Zij zorgt ervoor dat iedereen een ander hartje terugkrijgt. 
Zo leuk en ik doe (natuurlijk) mee :-)
Deze week stuurde ik mijn hartje op en zo ziet mijn creatie er uit...





 Bij de lente denk ik aan jonge dieren/vogeltjes en vrolijke bloembollen/bloemetjes.
De applicaties heb ik van vilt en borduurgaren gemaakt. 
Het hartje mocht een paar dagen hangen tussen andere hartjes 
voordat ze werd opgestuurd ;-)
Het wandkastje komt van de Xenos en heb ik voorzien van illustraties o.a. uit de Flow.
Zo ziet het trappengat er gelijk een stuk gezelliger uit :-)

Fijne Dag!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig, fantastisch, mooi, schattig hartje! Jammer dat ik die blog nog niet kende... gelukzak die jouw hartje mag krijgen! Je kastje van Xenos vind ik trouwens al even geweldig! Ook al zo schattig!
    Geniet nog van het zonneke!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooi lentehartje! Leuk gemaakt hoor! En dat kastje, ook zo leuk!
    Fijn weekend!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danielle

    Ik ben de gelukkige die jouw hartje hebt ontvangen, wat een super vrolijk hartje, hij hangt heel gezellig in onze huiskamer:-)
    Nogmaals Bedankt!!!

    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!