Happymess

donderdag 27 maart 2014

Clutch die niet te tuttig is ;-)

HayHay!

Vorige week was een vriendin van mij jarig
en omdat ze een eindje weg woont,
stuurde ik haar een cadeautje op.
Ik maakte voor haar een clutch;
"een tikje retro en niet te tuttig"
vind ik goed bij haar passen...



De afgelopen tijd maakte ik nog meer Clutches.
Ben je benieuwd?
Neem dan een kijkje door te klikken op het label "Clutch".
(rechter zijbalk voor pc gebruikers)

Happy Day!

-X- Veel Liefs -X-
Daniëlle

p.s. Mijn 100ste bericht is geplaatst,
en omdat ik nu ruim een jaar mijn eigen blog heb
en omdat ik bijna jarig ben...
is het binnenkort tijd voor give away!
Wordt vervolgd... ;-)

9 opmerkingen:

  1. Weeral zo'n schoneke! Een hele mooie verzameling die je tot nu toe maakte!
    Oh een give away... van zo'n mooi clutchke? Jippie!!!!
    Gefeliciteerd met je 100ste bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi cadeautje, het is een superleuke met die leuke stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke clutch! Knap gemaakt en heel erg vrolijk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is ontzettend leuk! Ik heb van de week paspel en ritsen besteld om ook een clutch te maken.. spannend! Ik vind je stofkeuze écht prachtig. Wat n fantastische kleurencombinatie! En we wachten je give away lekker af... leuk hoor!! En als laatste; gefeliciteerd met je 100ste berichtje!! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, die ken ik!!! Ik ben er superblij mee! Dankjewel lieve Daan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaaaaf! Wat is deze mooi.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enorm leuke clutch. Leuke stofjes en kleuren!
    Ik vind je blog echt leuk! Daarom nomineerde ik je voor de liebster award!
    Hopelijk kreeg je hem nog niet eerder.
    Alle info vind je op mijn blog! http://aj-stoffenspulletjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!