Happymess

vrijdag 13 september 2013

Hoesje voor de smartphone

HayHay!

Een vriendin van mij heeft een nieuwe smartphone
en voor deze telefoon wilde ze graag een hoesje hebben.
Ze had al rondgekeken in de winkels maar kon geen geschikt passend hoesje vinden.
Ze vroeg zich af of ik er misschien één kon maken.
Nou dat wilde ik wel proberen en dit is het resultaat...






Voor dit hoesje heb ik inspiratie opgedaan bij het blog van Marieke.
Zij had al eerder een gsm-hoesje gemaakt. 
Ik heb de maten aangepast en een ander klepje gemaakt.
Verder heb ik er nog een paar bloemen-knoopjes op gemaakt.

Het hoesje past goed en ze is er blij mee.
YES!!!

Happy Friday
en alvast een heel fijn weekend!

XOXO
DivaDaan

4 opmerkingen:

  1. Ben er idd heeeeeel blij mee.Super leuk hoesje :-D
    XOXO Antoinet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk hoesje!
    Dit is uniek en heeft niemand anders. Gaaf!
    Jij ook fijn weekend!
    Groetjes Annet
    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keimooi stofje en de knoopjes maken het helemaal schattig!
    Echt leuk!
    Fijn weekend!
    0nliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n leuk hoesje kan je idd niet in de winkel vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!