Happymess

woensdag 30 januari 2013

Happy in the rain?

Hayhay!

Toen ik vanmorgen wakker werd, hoorde ik het al. Regen, regen, regen.
"Bleh, bah, niet grappig" is mijn mening. Ik ben geen fan van regen, je wordt er koud van en je haar wordt een grote pluiskop.

Maarja hoe kun je er nou voor zorgen dat regen enigszins "happy" wordt?
Nou misschien lukt het met deze happymess:

                                          Regenlaarzen van de Hema 





                            Regenjassen en paraplu zijn van de Primark



            Deze paraplu heb ik met Kerst van mijn lieve broertje gekregen.


                                             Sjoerd heeft er zin in.



Veel succes en sterkte in de regen!

XOXO

4 opmerkingen:

  1. Haha mooie foto's! Groetjes broertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij gaan jullie (jij, Timmie en Sjoerdje) een heerlijke dag hebben!

    xxx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nice! Sjoerd kijkt niet echt blij. Ook een diva ?? Gr miran

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!