Happymess

vrijdag 14 oktober 2016

Cactus Rok

HayHay!

Wat vliegt de tijd!
En wat is het lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet!
Niet dat ik niets heb gedaan, in tegendeel...
Wie mij via Instagram volgt, ziet regelmatig iets voorbij komen.
Inmiddels heb ik ook een nieuwe naaimachine. 
De vorige is helaas overleden, het was een oudje die ik van iemand had gekregen. 
En mijn eerste naaimachine was een koopje van 100 euro, 
die had z'n dienst wel bewezen. 
Inmiddels doen er meerdere functies niet meer...
Hoogste tijd dus voor een nieuwe.
Eentje die goed is, meer mogelijkheden heeft 
en hopelijk heeeeeeeel lang mee gaat :-)
De eerste projectjes zijn gemaakt en het is een fijne machine.

Ook mijn Cactus Rok is eindelijk klaar!
Ik kon geen ritsen meer inzetten ivm een defect ritsvoetje en paspel ging ook niet meer.
Maar dit is nu verleden tijd!
Jihaaaaaaa :-)
En de rok past goed en zit heerlijk,
wat wil een mens nog meer...

 Met blinde rits en paspel


Hele fijne dag!
Happy Friday!

-X- Veel Liefs -X-
Daniëlle 

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!