Happymess

woensdag 21 oktober 2015

Babydeken voor een mini nichtje

HayHay!

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties 
op mijn blog, Facebook en Instagram :-)
Zo leuk om te lezen!

In mijn familie is een mini nichtje geboren 
en voor dit prachtige meisje heb ik een babydeken gemaakt.
In Duitsland kwam ik een schattig en vrolijk stofje tegen
en hiervan maakte ik een babydeken.
Deze maakte ik op dezelfde manier als mijn voorgaande dekens.
(klik klik)


Ik wens mijn mini nichtje veel plezier met de Happy deken :-)

Hier is het herfstvakantie en ik ben vrij van mijn werk.
Nog meer tijd om te genieten van Bram!
Het is zo'n heerlijk ventje :-)
En ik denk dat ik straks nog eventjes achter de naaimachine kruip,
En wat doen jullie?

Fijne Dag!
-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

5 opmerkingen:

  1. Een fantastisch mooi babymeisjesdekentje! Dat roze met de witte bolletjes past perfect er bij! Wat ik ga doen... ik ga kleien vanavond... tweede deel van de miniworkshop vandaag... we mogen onze potjes glazuren... duim je een beetje dat het lukt? Want met dat glazuren staat of valt de hele "pottekesboel"! :-) Het passeert nog wel een keer op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief! Dankjewel!
      Dat klinkt superleuk die workshop!
      Lijkt me zalig om te doen. Zal voor je duimen, maar dat is vast niet nodig :-)
      Fijne avond en ben benieuwd naar je resultaat!

      Verwijderen
  2. Wauw wat een prachtig cadeau! Supermooi.
    Ik ben aan het proefhaken, en ook dat wordt uiteindelijk een kraamcadeau ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet v j week! Zalig mooi! Is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig dekentje! Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!