Happymess

vrijdag 30 mei 2014

Jaaaaaa, het prachtige boek Caravanity is uit!

HayHay!

Deze week was het zover,
het boek van Femke Creemers, Caravanity is uitgekomen!
Afgelopen woensdag lag het boek in mijn brievenbus.
Snel maakte ik het pakketje open en begon te bladeren...
Op zoek naar Happy en zeer benieuwd naar de rest :-)
En ik kan je vertellen, het boek is prachtig!!!
Hier een paar foto's, van de voorkant en van Happy...







 Ook de rest van het boek is supermooi :-)
Benieuwd?
Op de site van Femke Creemers, Caravanity, vind je meer informatie.
Onder het tabblad van het boek staan ook linkjes waar het boek te koop/bestellen is.
Echt een aanrader!
(maar wat had je anders verwacht ;-))

Zo, ik ga lekker naar buiten en nog even bladeren in het boek.
De zon schijnt!

Happy Friday!
-X- Veel Liefs -X-
Daniëlle






7 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek besteld (om ideetjes op te doen voor m'n keertje), wat een feelgood-boek. Ik vind jouw campertje veruit het mooiste. Ik kreeg een grote glimlach toen ik die pagina opensloeg en daarna zag ik pas dat 'ie van jou was!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat super leuk om te horen!
      Nu krijg ik ook een grote glimlach :-)

      Verwijderen
  2. leuk leuk leuk!! Wij hebben gisteren een caravan gekocht! Dus ik kan ook aan de slag. Alleen niet zo 'extreem' (dat mag niet van vriend). Maar onze is van 1994 of zo, de kastjes zijn licht hout. Dus dat laat ik zo. Ik ga eerst de voortent gordijnen doen (die zijn echt vreselijk!). Daarna de kussens bekleden. En dan de gordijnen in de caravan.

    Verder nog even zien. Hangt van de 'staat' af. Misschien b innenkant kastjes beplakken. En verder nieuw zeil op de vloer. Lampenkap en zo.
    Ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jullie een caravan hebben gekocht!
      Gelukkig ben je heel handig en kun je zelf mooie gordijnen en hoezen maken!
      Het wordt vast prachtig!
      In het boekje staan leuke ideeën en tips om zelf aan de slag te gaan. Dus mocht je nog wat inspiratie nodig hebben...
      Ben heel benieuwd, plaats je berichtjes op je blog?

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd! Maar met recht! Jullie Happy is echt leuk geworden.. alleen heb ik net zo als "stipjes en datjes" een partner die dit niet "aankan". Saai hé? ;) Alleen is de onze nieuw en denk ik dat de echtgenoot me iets zou aandoen als ik zou beginnen schilderen! haha Maar ik doe het stapsgewijs! Elke keer iets nieuws van accessoires en dan gaat ie het vast niet merken... en zo wordt het dan toch nog gezellig! De gids "rustiek kamperen" heeft ook wel enkele leuke adresjes. Maar toch nog even op google maps kijken voor de ligging want die is soms niet helemaal echt rustiek!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!