Happymess

woensdag 30 april 2014

Telefoonhoesje

HayHay!

Allereerst heel erg bedankt voor de lieve en leuke reacties op de babydeken!
Zo leuk om dit te lezen!

Afgelopen maandag was ik op kraamvisite bij een goede vriendin,
binnenkort plaats ik een bericht van mijn gegeven kraamcadeaus.
Wordt vervolgd dus ;-)

Deze week had ik behoefte aan een nieuw hoesje voor mijn mobiel.
Ik hou van wat variatie ;-)
Je kunt ze natuurlijk in de winkel kopen maar zelf eentje maken vind ik leuker.
(en goedkoper!)
Het stofje lag al een tijdje in de kast, het was een klein stukje retro stof
en dit maakte ik ervan... 
voorkant
achterkant
sluiting heb ik gemaakt van een haarelastiekje
met stoffen hartjesknoopje

Ik heb het hoesje gevoerd en voorzien van strijkbare volume vlieseline,
zodat de telefoon tegen een stootje kan.
Ik ben er helemaal happy mee :-)

Tot slot...

Vandaag is het alweer de laatste dag van april.
Sinds een tijdje heb ik een smartphone 
(mijn vorige telefoon wilde graag een smartphone zijn maar hier dacht ik anders over ;-))
en nu kan ik eindelijk op Instagram!
Met als gevolg een nieuwe verslaving...
Een kleine impressie van mijn Instagram foto's van de maand april:
Benieuwd naar mijn Instagram?

Fijne dag!

-X- Veel Liefs -X-
Daniƫlle

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk telefoonhoesje, leuk gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onmiddellijk fan van dat hoesje! Ik smelt voor het stofke! Zo schoon!
    Instagram heb ik niet (nog niet?) Dat zou voor mij ook weer een verslaving er bij zijn... Keitof die foto's en zo grappig die 2 schattekes in de fietsmand!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi telefoonhoesje!! Mooi stofje ook, heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden en vrolijk vooral!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!