Happymess

maandag 15 juli 2013

Give Away Gewonnen :-)

HayHay!

Sinds een paar maandjes ben ik actief in blogland en een Give Away is een bekend begrip in dit land. 
Ik heb hier al een paar keer aan mee gedaan maar nog niets gewonnen. 
Tot vorige week...
Ik heb bij Pipowagen aan Zee een prachtige Give Away gewonnen!
Toen ik hoorde dat ik had gewonnen, kon mijn dag niet meer stuk!
Ik heb namelijk een Vintage Caravan Sleutelhanger gewonnen, joehoe!!!
Deze sleutelhanger staat prachtig bij mijn Vintage Caravan!
Afgelopen vrijdag lag het pakketje in mijn brievenbus, 
vlak voordat we een weekendje weg wilden met de caravan. 
Perfecte timing ;-)




Pipowagen aan Zee, bedankt voor de mooie sleutelhanger!!!
En het pakketje was prachtig ingepakt!

Volgende week gaan we op reis met de caravan en uiteraard met deze mooie sleutelhanger :-)

Fijne dag!

XOXO
DivaDaan

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier ervan ! En fijne vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Ook ik kom pas net 'kijken' in blogland en ben alles nog een beetje aan het uitvogelen ;-) maar ik vind het nu al superleuk iig! En met mijn eerste volger sinds vandeweek ben ik dan ook dolblij haha
    Veel plezier met je prijs en dat er nog maar vele leuke mogen volgen ;-)
    Groetjes,
    Wendy
    Wendysmhaaksels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!