Happymess

zaterdag 1 juni 2013

Omkeerbare tas

HayHay!

Deze week heb ik mijn allereerste tas gemaakt!
Het is een recept uit het boek "Zo Geknipt!".
Het is een omkeerbare tas. Ik heb gekozen voor een effen en een vrolijk gebloemd stofje (beetje retro).
Ik vond het erg leuk om te maken en ben blij met mijn eerste zelfgemaakte tas :-)




Ik heb gewerkt met 2 kleuren garen zodat het aan beide kanten goed bij de stof past.


Ook voorzien van een label
Let's go shopping!

Fijn weekend!

XOXO
DivaDaan

4 opmerkingen:

  1. twee kleuren garen, wat een slim idee! En een eigen label, wauw, nou dat doe ik je nog niet na hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Diva!! Ze is echt geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan zo met het garen en je plooien vallen erg mooi!
    Pas maar op, je bent zo verslaafd aan tassen maken. Veel plezier met de andere recepten uit het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie tas ! Dat bloemetjesstofje is inderdaad heel vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!