Happymess

woensdag 8 mei 2013

Rond Kussen

HayHay!

Het is weer hoogste tijd voor een nieuw berichtje!

Sinds deze maand doe ik mee aan een project.
Het project hoort bij het blog: http://zogekniptsewalong.blogspot.nl/
Dit blog is opgezet naar aanleiding van het boek: Zo geknipt van Sanne & Riet.
Ik vind het een fantastisch boek waarin 30 recepten staan voor je naaimachine, van tasjes tot kussens.
Echt een aanrader! Het boek is geschreven in "eenvoudige" taal zodat ook een beginner, net als ik, goed de werkbeschrijving begrijpt. Heel fijn!

Het is de bedoeling dat je elke maand een aantal recepten/opdrachten maakt uit het boek. Hiervoor hebben ze een kalender gemaakt. Deze maand staan de volgende recepten op de kalender:
Wijntas (nr. 25)
Vaas van stof (nr. 7)
Rond kussen (nr. 8)

Je mag zelf beslissen wat je maakt en of je iets maakt. Heel fijn dat het zo vrijblijvend is.
Ook mag je recepten maken van de afgelopen maanden als je die (net als ik) hebt gemist en deze mag je posten op je blog.

Ik ben begonnen met het ronde kussen en deze is klaar, tadaaa!







Ik heb gekozen voor licht roze paspelband en een stoffen knoop met een bloemetje.
Dit was mijn allereerste project uit het boek, op naar het volgende :-)

Alvast fijne hemelvaart!
(dat klinkt wel een beetje bijzonder om zo te zeggen)

XOXO
DivaDaan

8 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt hoor,ik heb geen blog maar volg veel handige mensenšŸ˜ƒen freubel zelf ook veel
    Ik volg je via bloglovin
    Groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heila Daniƫlle, leuke blog heb je. Ik ben ook nieuw in blogland en zag je creatie op "Zo geknipt! Sew Along". Ik heb het boek ook al efkens in huis, maar heb me vandaag pas aangemeld op het blog van Zo geknipt. Wacht nog op een mail om mijn creaties te plaatsen. Veel succes nog in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stof en tof die roze paspel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n geweldig boek! De projecten zijn mooi, de patronen zitten ingenieus in elkaar en met de stap voor stap werkbeschrijvingen en tips & trucs zijn ze goed te maken! wat een feestje.

    Wat een mooi en vrolijk kussen heb je gemaakt en prachtig hoe de knoop het afmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reacties!
    XO DivaDaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reuzeleuk stofje ! Prachtig kussentje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kussen, weet je nog waar dat stofje vandaan komt? Vind ik zo leuk!

    Gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, van de Action!
      Wel uit de oude collectie, weet dus niet of deze nog verkrijgbaar is.
      Liefs Danielle

      Verwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!