Happymess

donderdag 21 maart 2013

Bunny Bag

HayHay!

Voor Pasen heb ik een Bunny Bag gemaakt.
Een Bunny Bag?
Ja, op Pinterest kwam ik bij verschillende Amerikaanse creatievelingen Bunny Bags tegen voor Pasen. Het is een soort zakje waar je iets in kunt stoppen zoals paaseitjes of een ander klein cadeautje. Het wordt dan ook als een "gift bag" gebruikt maar het is ook leuk als decoratie.
Ik heb een eigen exemplaar ontworpen. Eerst ben ik begonnen met het tekenen van het patroon en uiteindelijk heb ik de paashaas van stof gemaakt.



Het zakje kan dicht met behulp van een lintje.
In de oren heb ik iets fiberfill gestopt ter versteviging.



mmmmmmm!
Weer iets om paaseitjes in te stoppen! Op naar de winkel want ze zijn hier bijna op ;-)

Heb je belang bij een Bunny Bag? Dan laat het me weten...

XOXO
DivaDaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!!!